Kurus Dengan Detoks | Alfateh Vitahome




Ibu.. Nape muka ibu lain mcm tu? (Sambil pegang pipi ibu)
Nape? Lain mcmana?

Ni pipi ibu mcm ni, jadi kecik. Nape?
(Ibu dah senyum kembang dalam hati)
Entah kakak, kakak tengok cantik tak?

Ha ah, cantik. Ibu dah kurus eh?
Hahahahahahhaahhahahahhahaha..

Tu je mampu ibu respon, kakak.
Ni baru detox ala2 je.

Kalau betul2 lepas ni harap2 cecah la 55-60kgšŸ˜

=============================

Saya sebenarnya memang tak sabar nak buat detox. Cuma belum cukup bahan. Lagipun kesian tengok Mr.Husband langsung belum rehat sejak kami sampai dari kampung. Semua kerja dia ambil alih sementara bagi maktang ni rehat puas2 šŸ˜.

Alfalfa 
Herblax
Peppermint ginger plus
Vivix

Dah sedia untuk detox nanti.
Dtx je kena beli lagi sebab dah habis stok.

Ada tak kawan2 atau pembaca setia saya ni nak join detox kami?
Jom. Selain buang toksin, ramai yg dapat bonus berdetox, iaitu MAKIN KURUS!

Jom kita detox sama2. 

xoxo
Next
This is the most recent post.
Older Post

0 comments:

Post a Comment